انواع بيماري هاي مقعدي
درمان بواسیر به صورت فوری
اگر می خواهید هر چه زودتر از دست بواسیر خلاص شوید، تنها راه آن مراقبت و عمل کردن به همه مواردی است که پزشک برای شما تجویز می کند. زمانی درمان بواسیر تاثیر فوری خواهد داشت که شما به تک تک توصیه های پزشک عمل کنید. بعد از اینکه نوع بواسیر شما تشخیص داده شده راه درمانی مناسب برای آن نیز مشخص خواهد شد. 

اگر می خواهید هر چه زودتر از دست بواسیر خلاص شوید، تنها راه آن مراقبت و عمل کردن به همه مواردی است که پزشک برای شما تجویز می کند. زمانی درمان بواسیر تاثیر فوری خواهد داشت که شما به تک تک توصیه های پزشک عمل کنید. بعد از اینکه نوع بواسیر شما تشخیص داده شده راه درمانی مناسب برای آن نیز مشخص خواهد شد. 

احتمال دارد درمان شما فقط شامل درمان گیاهی یا درمان خانگی باشد و با رعایت آنها هر چه زودتر سلامتی خودتان را به دست آورید یا اینکه بواسیر شما از این مرحله گذشته باشد و مجبور به عمل جراحی یا درمان با لیزر باشید. درمان جراحی و لیزر نیز برای تاثیرگذاری فوری نیاز به مراقبت های ویژه دارند که عمل به آنها می توانند زمان بهبودی بواسیر را تسریع بخشند.

در درمان بواسیر به صورت فوری ممکن است خون در مدفوع شما مشاهده شود. این مورد ممکن است یک مشکل جدی پزشکی باشد. اگر در مدفوع خود خون پیدا کردید، با دکتر متخصص بواسیر تماس بگیرید و حتما یک قرار ملاقات ترتیب بدهید. خونریزی مزمن و طولانی‌ مدت ناشی از بواسیر در برخی از افراد می‌ تواند منجر به کم‌ خونی شود. کم‌ خونی ناشی از خونریزی گلبول‌ های قرمز است که توانایی شما در انتقال اکسیژن به سلول‌ های بدن تان را محدود می‌ کند.

علائم کم‌ خونی شامل ضعف و خستگی مزمن است. اگر جریان خون بدن شما به یک بواسیر منتهی و قطع شود، می‌ تواند به شرایطی که با نام بواسیر استنشاقی نامیده می‌ شود منجر شود. بواسیر استنشاقی بسیار دردناک است و ممکن است منجر به نکروز (مرگ بافت) و گانگرن شود. ​

منبع: http://saman-clinic.ir/colorectal/hemorrhoid/hemorrhoid-treatment

(0) نظر
برچسب ها :
X